Wstęp deklaracji

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zakopanem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej https://www.pcpr-zakopane.pl/pl/

Dane teleadresowe jednostki:

ul. Heleny Modrzejewskiej 5
34-500 Zakopane
tel: 18 20 00 462
fax: 18 20 00 462

Data publikacji strony internetowej: 2008-05-08

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-26
Strona podmiotowa BIP jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Zamieszczone na stronie głównej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zakopanem informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

Ułatwienia na stronie podmiotowej

Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia 2021-03-08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez przeszkolonego pracownika urzędu.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Janina Spisak
e-mail: pcpr.zakopane@gmail.com
Telefon: 1820 00 462

Procedura wnioskowo-skargowa

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna

Winda na parter budynku prowadząca do wejścia głównego oraz do drzwi na korytarz prowadzący na II piętro do biura Centrum. Na parterze budynku wydzielono stanowisko do obsługi klientów ON.
W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
zapewnienie komunikacji z Urzędem na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami w formie określonej w tym wniosku – pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą lub bezpośrednio przez portiera o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową w pomieszczeniu zlokalizowanym przy wejściu do budynku.

Projekt 2014 rok

Deklaracja udziału

Oświadczenie beneficjenta ostatecznego

Zgoda na wykorzystanie wizerunku

Oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Projekty 2013 rok

Rozpoznanie rynku psycholog.pdf

Projekty 2012 rok

Projekty 2011

Projekty 2010